25 Ekim 2011 Salı

Haydi Herkes Yardıma!

-Bu hafta meydana gelen olaylar yüzünden film hakkında yazı yazmak yerine bu konu hakkında yazmayı tercih ettim. Bu sayede bir de burdan yardım çağrısı yapmayı uygun gördüm.-


Maalesef ülkemiz son yıllarda yaşanan en büyük felaketi yaşandı. Van' da meydana gelen deprem yüzünden çoğu yuva yıkıldı ve yardıma muhtaç binlerce insan sokağa döküldü. Haberlerde enkaz altından kurtarılanları, yaşadıkları koşullar görüyoruz ve acı bekleyişlerine tanık oluyoruz. Eğer siz de yardımcı olmak istiyorsanız, evde oturmak yerine en yakın belediyeye gidin ve kolilere yardım edin.



Bu kadar fazla duyarlı insan olduğunu açıkçası bilmiyordum. Sanırım ünlülerin tweetleri sayesinde de bu yardımların çoğaldığını söylemek mümkün. Bu yüzen hepsine çok teşekkür ediyorum; çünkü belki de insanların duyarlılığını biraz daha arttırdılar.

Hala yardımın devam ettiğini hatırlatmak istiyorum. Battaniye, çadır, bebek maması gibi şeylere ihtiyaç var. Bu yüzden herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum. Unutmayın, bugün siz yardım yaparsanız emin olun karşılığını alırsınız ve yardım ettiğinizde vicdanınızda oluşan o sevinci hiçbir şeye değişemezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder